onsdag 2. september 2009

Bursdagskort

Det er veldig mange bursdager for tiden, så mye av
kveldene går med til å lage bursdagskort.

Dette kortet har jeg laget til ei sprek og morsom dame som jeg
jobber sammen med som fylte 50 år i går.

Selve kortet er laget av lysegrønn Bazill-kartong, pyntet
med et designark i grønt, brunt og rødt som jeg har
gjort litt slitt i kantene og svertet med Distress-Ink.
Pyntet med litt forskjellige blomster og blad,
sløyfen som holder kortet sammen er organzabånd fra Panduro.

Stempelet av de to "fjonge" damene har jeg lånt av en
venninne, er ikke sikker på hvor hun har kjøpt det.
De små rosene er farvet med Distress Ink.

Skal prøve å få ryddet litt i scrappeutstyret mitt da jeg på
fredagen får besøk av jentegjengen på jobb for litt
scrapping og kos. Søndagen skal jeg på scrappetreff
så da kan det jo også være litt greit å ha oversikt
i utstyret så man ser hva man skal ta med seg.

Ønsker alle en suuuuper onsdag!



2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort, Cathrin! Passe perfekt til mottakeren ;)

    Glede mæ til fredag!
    God vakt i kveld :)

    SvarSlett
  2. Så herlig kort!!
    Kjempeflott pyntet og så herlig motiv!
    Ha ei flott helg,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett