tirsdag 30. mars 2010

5 ting som gjør meg glad og lykkelig

Christine med bloggen hvitstil.com
utfordrer alle som er innom bloggen
hennes til å skrive 5 ting som gjør
dem glad og lykkelig i dag.


Synes dette var en bra ide, så jeg
slenger meg på denne utfordringen jeg.
Bildene i dette innlegget er av de 2
pyntede påskegreinene våre, en
fargerik til "han kompis" og en
i vintagestil til mamsn sjøl.
Pynten på den fargerike greina er
kjøpt eller fått tidligere påsker,
mens på den andre har jeg laget
eggene selv i år.

De 5 tingene i dag som gjør meg glad og lykkelig er:

1. at vi har hatt noen kjempefine dager med
påskeferie, og at det ennå er mange
dager igjen til hverdagsmas og kjas

2. at vi alle er friske og dermed kan nyte påsken
utendørs i fantastisk flott påskesol og at
vi har så skog og mark så nært at vi
kan velge og vrake i uteaktiviteter

3. påskefrokost sammen hele familien, med nybakt
brød og massevis av godt pålegg

4. kvikklunsj og kakao i solveggen

5. røde barnekinn og masse fregner på nesen


Jeg gjør som Christine, og oppfordrer
alle dere som er innom bloggen min
om å skrive 5 ting som gjør dere
glad og lykkelig i dag. Legg gjerne
igjen en kommentar så jeg kan gå inn
å lese innleggene deres.

Vi storkoser oss i det fine påskeværet,
har vært ute hver dag og vi håper det
fortsetter for da blir det ennå flere dager
ute i det fri. Deilig!

Ønsker dere alle en fantastisk fin påske!


3 kommentarer:

  1. Fine ting å være glad for, Cathrin :)

    Ønske dåkker ei nydelig påskefeiring, og god tur på hytta!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det er jo deilige ting å være glad og lykkelig for. Nydelig påskepynt- både kompis sin og din:)

    En ting til: på min data er det veldig vanskelig å lese teksten på bloggen din. Kan være det er her det er noe feil, jeg vet ikke.

    Klem og god påske

    SvarSlett
  3. Nydelig :-)
    Koselig med de 5 glad tingene!
    Har noe til deg inne hos meg.
    Klem

    SvarSlett