søndag 22. august 2010

Vinneren av min lille sommerkonkurranse



Etter ei uke med et snev av sommer og varme,
slo Solvår til med å slå ut i en stor, gul blomst.
Hadde aldri trodd at hun ble å overleve den
trasie sommeren vi har hatt her nord eller mine
manglende grønne fingre.
Så tuuuuusen takk til dere som hadde troa
på meg!



Flott, ikke sant???
Å jeg er så stolt så stolt!
Tok meg bare 34 år før jeg klarte å få en
solsikke med blomst. :o)

Men over til vinneren....
den som gjettet nærmest på hvor lang hun ble var...

.....






...........








...................










..............................












..............................................










Veronica
med bloggen Veronicas ting, litt av alt!

Hun gjettet at Solvår ville bli 140 cm lang, og
det var bare 5 cm unna. Solvår ble 145 cm før hun blomstret.

Gratulerer så mye Veronica, sender du meg en
mail på cathfore@hotmail.com med adr din
så skal jeg forsøke å sende premien
din i løpet av uken som kommer.



3 kommentarer:

  1. Så morsomt at jeg vant! Har sendt deg mail:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Veronica :)
    Jammen har du vært flink å passet på og stelt pet med solsikken :)

    Ønsker deg en deilig ny uke..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Veronica!!! Og Catti, jeg er mektig imponert; Solvår ble nydelig tiltross for at værgudene ikke var helt på lag.
    Fikk lyst til å prøve å så en selv til neste år.

    Klem Guro

    SvarSlett