onsdag 1. september 2010

En liten notisbok og hektiske feriedager



Begynner snart å bli et år siden jeg kjøpte inn
noen små notisbøker fra Panduro, planen var å
pynte disse med vintagebilder og div. stæsj.
Notatbøkene ble lagt på hobbyrommet og avglemt,
men nå har jeg endelig fått laget en.
Ble veldig enkel og ikke mye pynt, men ser
på denne som et forsøksprosjekt. ;o)


Synes disse notisbøkene er så søte, har sett flere av
de rundt omkring på bloggene. En av de som lager noen
helt utrolig flotte bøker er Susanne med bloggen

Min stil.

Hun er en utrolig kreativ dame, og tar du turen
innom bloggen hennes får du se alt det fine hun lager.
Noe av dette legger hun også ut for salg.

Ellers flyr dagene avgårde, synes nesten jeg har mere
å styre med når jeg har ferie enn ellers.... ;o)
Kvelden i dag skal tilbringes med mitt Nikon-kamera
på fotokurs, endelig skal jeg lære å bruke det...håper jeg!
Og i morgen hopper jeg og en god scrappevenninne på
flyet sørover for å være med på denne messa til helga.
To hele dager med Scrappegale damer, kurs,
stander som bugner av scrappeutstyr....
O`lykke!!!
Skal vel også få tid til å shoppe litt i storbyen,
er ikke hver dag man er i hovedstaden.
Ikke fritt for at jeg gleder meg noe sinnsykt!



3 kommentarer:

  1. Og så håper jo en en stakkars hovedstadsbeboer at hun får sett venninnen sin også, innimellom slagene :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig!!! Gleder meg også masse til messa, kan nesten ikke tro at jeg skal dit :-)
    Treffes kanskje ;-)
    Ha en super kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Gleder meg !

    SvarSlett