lørdag 27. august 2011

Arbeidshelg og knekkebrødbaking


Denne helga er arbeidshelg her i huset,
noe som er ensbetydende med et
hei og overleverelse av han kompis
i døra på jobb siden vi jobber motsatte
skift. Har funnet ut at det er like greit
at vi har samme arbeidshelg, så får vi
to helger med helt fri på rappen.

Endelig fikk jeg vist fram det fiiiine, nye desilitermålet mitt
som jeg kjøpte på Mors Hus i Henningsvær. ;o)

Sier seg vel litt selv at det ikke er så mye husarbeid
og andre huslige sysler som blir gjort disse helgene,
men noe har jeg da fått gjort i dag etter jobb.
En av tingene var å forsøke seg på disse
hjemmelagede knekkebrødene som er så
populære for tiden, noe som viste seg å være
en god ide...for disse var knallgode!


Lett, kjapt å lage og ikke minst sunne, så blir
nok ikke siste gangen disse blir servert i heimen.
Så forferdelig sunne kan vi kanskje ikke
skryte på oss å være, da det viste seg at vi
ikke hadde en eneste av ingrediensene i hus. ;o)
Men en plass må man jo starte, sant??

Ønsker dere alle en fortsatt flott helg,
både dere som jobber og dere som har fri.
En gode med å jobbe helg er at til uken
når noen av dere andre må jobbe ,
så har jeg LANGFRI!! :o)



2 kommentarer:

  1. Hei hei, nå er det lenge siden sist. Masse flotte bilder nedover her :)

    Knekkebrødene er knallgode og en favoritt til lunchen :)

    Ha en fin jobbhelg og super langfri i etterhånd.

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  2. Jeg er helt avhengig av knekkebrødene, synes de er knallgod. Men jeg synes det er en lang prosess, tar ganske lang tid før alle er helt tørket.
    Her har det ikke blitt noe baking i heimen, har en plan om å mekke i hop litt i dag etter at vi har vært og sett på Hardhauskampen.
    God søndag!

    SvarSlett