tirsdag 3. januar 2012

Nyttårssløv

Da var nyttårsfeiringen vel over, og vi hadde
en veldig koselig kveld sammen med gode venner
og lillesøs. Spiste god mat, var våken til langt
på natt, sendte opp litt raketter og nøt synet
av alle de vakre rakettene over byen i et
nydelig vintervær.


Nytt år, nye muligheter, masse energi etter
late juledager og ennå flere prosjekter
som skal utføres i det nye året tenker du
kanskje...NOPE, ikke her i huset...
ihvertfall ikke denne uken.
Latskapen og sofaen har rett og slett
tatt meg, så har gjort en avtale
med meg selv at jeg skal få sløve
i noen dager og så er det full fart.


Huset er ennå julepyntet, foruten juletreet,
som etter at kule nr 7 dundret i gulvet sammen
med nihundretusen barnåler ble forvist ut
i kulda. All pynten til treet er fint pakket
ned i sin eske og står klar til å settes opp på
loftet...men ikke før torsdag og langfri.
DA skal resten av julen få følge etter og
huset skal få en skikkelig helgevask.



Å når neste uke starter, da skal jeg ta meg selv
i nakken og starte på alle nyttårsforsettene
jeg egentlig ikke hadde.
Men inntil da sløver jeg på sofaen, lar
trening være trening, forsøker febrilt
å tømme kakebokser og godisskap
for all julegodisen vi ikke klarte å spise
opp. :o)


Håper dere alle har en flott start på
det nye året!



1 kommentar:

  1. F O R N U F T I G! :)
    Støtte dæ fullt å helt i planan dine! Å det e dæ vel unt å nyte ei uke latskap :)
    Flotte nyttårsbilda du har tatt.. har enda ikke lært mæ å ta bilda i mørke av raketta.. hehe...

    ha ei fortsatt fin uke :)
    Klæm klæm

    SvarSlett