mandag 27. februar 2012

Ei fantastisk hælg

For ei fantastisk flott helg jeg har hatt, det
meste av tiden ble tilbrakt sammen med tidligere
klassekammerater fra sykepleieren. Noen
treffer jeg ofte, noen innimellom og noen
har jeg faktisk ikke sett eller snakket med
på 11 år. Men når vi var samlet igjen skulle
man ikke tro at det var mer enn bare noen
dager eller uker siden sist.



Vi har spist god mat, drukket ennå bedre drikke,
mimret, skravlet, flirt og hatt latterkrampe.
Skikkelig høy stemning hele helga!



Vi fikk også lurt med oss noen av de tøffeste med
på kjelkekjøring ned Fagernesfjellet, en skikkelig
fartsfylt opplevelse. Smånærvøse, kriblende mager,
men guri så gøy....noe som igjen førte til ennå
mer latter. Har ledd så mye i helga at jeg
har vondt i magemusklene.



Avslutter med bilde av mine to
nærmeste venninner i studietiden, synes
disse to bildene av de var så gode!

Og til uka kommer ennå mere besøk av
gode venner langveisfra som vi ikke har
sett på lenge,lenge Hva kan vel
være bedre??? :o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar