tirsdag 20. november 2012

Julemesse 2012

Da var min første deltakelse på julemesse
over, og guri som jeg har kost meg!
Julemessen var i regi av sykehuset her i
byen, og til at det var første gang de
arrangerte en slik messe må jeg si
at den var veldig suksessfull.

Ettermiddagen ble tilbragt sammen med flotte
og kreative damer, så mye fint og hjemmelaget.
Min gode og flotte arbeidsvenninne, Bodil, hadde 
tatt med seg masse av de flotte tingene som hun
syr, kjoler, julestrømper, luer, vester og forklær.
Ta turen innom siden hennes på FB, 
Toppers, å se det flotte hun tryller fram.
Så mye fint! 

Dette ga virkelig mersmak, og jeg håper virkelig 
at det blir ny messe til neste år. Kan trygt si at
eskene som ble med hjem igjen var betydelig lettere
enn da jeg kom. Morro at tingene jeg lager
faller i smak hos andre. Så mye goòrd, smil
og latter det har vært i dag!

Trett og småsliten, men veldig veldig fornøyd.
Må vel finne sengen snart, i morgen er det 
skolefri og snikstart på julebaksten sammens
med gode venner.

2 kommentarer:

  1. Så morro!
    Flott å få vist frem alt det fiiine du lager :)

    Ha ei fin uke, går unna frem til jul nu..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Woooow så mye lekkert og så bra at salget gikk unna :)
    Masse penger til ny messe tur da :)
    Klem Connie

    SvarSlett