tirsdag 4. juni 2013

Konfirmasjonskort til gutt

I år som i fjor kom jeg seff ikke i gang med
konfirmasjonskortene så tidlig som jeg ønsket,
men noen kort har det da blitt.
Her er to stk hvor jeg har brukt designark
fra Kort & Godt, synes de arkene er 
skikkelig tøffe!
 

Bazill: sort og grå kartong
Kort & Godt: designark Mann i beige
og teksstempel
Panduro: Sorte halvperler
Spellbinder: dies Sprightly Sprockets
KortHobby: charms blomsterpynt
 
Det digitale teksstemplet er fra siden Scrappesyken
inne på FB og laget av Ida Pedersen


Kort nr 2 skulle være rødt og dette ble sluttresultatet


 Bazill: sort kartong
Kort & Godt: designark Mann i beige og
teksstempel + murstensstempel
My Mind`s Eye: designark Peacful "dream"
Panduro: Sorte halvperler og splittbinders
KortHobby: charm kors
Spellbinders: dies Fancy Framed Tags One
og Sprightly Sprockets
 
Digi-stempel samme som på kortet ovenfor
 
 
Konfirmasjonskortene mine til gutter blir gjerne
litt enkle, da jeg ikke får til å bruke så mye
stæsj og bling på disse.
 
Tusen takk for hyggelige kommentarer i forrige
innlegg, setter stor pris på at noen ennå
 henger med her inne selv om bloggen
 har ligget brakk. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar