torsdag 18. desember 2008

Litt småendringe....

Har endra fargen på bloggen min.
Va flere grunna tel at æ fant ut at den rosa ikke va helt mæ.

1. Har vel strængt tatt aldri vært nå sånn
stor fan av rosa....spesielt ikke i
store mængda

2. Da regne piska mot rutn førr nån daga sia,
og all den fine sneen va borte over natta....
førsvant julestemninga gradvis lamme sneen....
så da hadde æ løst å lage min egen lille plass
kor sneen lava ned sånn som æ håpe den vil gjøre på julaftn.

3. Di dalanes snefnuggan vistes næstn ikke
på di lys rosa sien.

4. Hadde funne en anna farge æ egentli hadde mere løst å ha,
men snefnuggan vistes ikke dær heller.
Så da blir det blått dennan jula værtfall.
Så får vi se ka æ finn på utpå nyåre.... :O)

*****

Ikke nåkka lang innlegg i dag,
streve me å bli færdi me nån julegava
som ska leveres i mårra.
Ikke før va æ bynt å lage stearinlysan og fyrstikkesken,
før æ fant på nåkka nytt!

Hmmm.....
trur egentli æ ønske mæ dobbelt så mange
daga igjen tel jul æ.....

2 kommentarer:

  1. Huff.. Jeg er glad ventetiden nærmer seg slutten jeg.. Gleder meg! :-)

    Klart, huset skulle vært vasket, men har planlagt i 14 dager nå, så har fått skissert en grundig plan på fremgangsmåte, så får helgen vise om det funka..

    Og klart, julegaver skulle seff vært kjøpt, men er ferdig med innkjøp til de 2 andre i huset, og det er vel strengt tatt det viktigste.. :-)

    Snart jul! Hurra! :-D

    SvarSlett
  2. Ja, e ikke længe igjen nu...
    Dagan går jo så altfør fort, va nå anna når man va små....da huske æ desember som den lææææææængste mnd i åre!

    SvarSlett