søndag 20. mars 2011

Har fått en koselig award med medfølgende utfordring


Fra snille og søte Trine med den koselig bloggen Trines gleder har jeg
fått en koselig award med medfølgende utfordring:



Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
Da jeg startet bloggen min var tanken å skrive litt om hverdagen vår, slik
at venner og familie som bor langt unna kunne følge litt med på hva
som skjedde her hjemme hos oss. Etterhvert som scrappedilla tok overhånd
og jeg oppdaget utfordringsbloggene ble det mer og mer scrapping og
kortlaging innleggene handlet om.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Følger litt forskjellige blogger som scrappe-og hobbyblogger, interiør-
blogger og endel andre blogger.

Spørsmål 3: Hva er ditt favoritt make-up merke?
Har ingen favoritt merker, da jeg stort sett er allergisk mot
sminke er det ikke så forferdelig mye å velge mellom.
Mascaraen til Kanebo er faktisk den eneste jeg kan bruke uten
å klø så øynene renner etter en kort tid.

Spørsmål 4: Hva er ditt favoritt klesmerke?
Er nok ingen spesielle favoritter her heller - kjøper klær jeg
liker og trives med uavhengig av merke

Spørsmål 5: Hva er ditt "må-ha" make-up produkt?
Siden jeg er så inni granskauen allergisk og for å slippe å gå rundt
med såre og røde øyne er det sjeldent jeg sminker meg til hverdags. Så
da er vel stort sett eneste "må-ha" produkt fuktighetskrem til
fjeset, og da uten parfyme. Kjedelig, jepp jeg vet, men har man
noe valg?

Spørsmål 6: Hva er din favorittfarge?
Har for tiden en veldig forkjærlighet for bruntoner.

Spørsmål 7: Hva er din favorittparfyme?
For tiden bruker jeg Chanel #5, men her i huset varer parfymene
leeeenge siden jeg ikke kan bruke det på jobb. Parfyme
på en sykepleier på jobb er fyfy! ;o)

Spørsmål 8: Hva er din favorittfilm?
Oi, det er nok mange og i ulike sjangere. Men for tiden
er det nok Pirates of the Carribean, Twilight og
Hang Over som er favorittene....gleder meg vanvittig
til oppfølgerne kommer iløpet av året.

Spørsmål 9: Hvilket land ville du besøkt og hvorfor?
Akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å reise til USA og
Danmark, kun fordi jeg ønsker at 4-åringen skal få oppleve
Disney World og/eller Legoland før han blir for gammel.
Ellers er jeg veldig glad i å reise, men da helst til steder hvor
det er varmt og sola skinner.

Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Pengbok, nøkler, nesespray, lipsyl i en eller annen form og
håndkrem.


Ser at mange her inne allerede har fått denne awarden så jeg velger
å gi den til dere som ønsker å ta utfordringen, værsågo forsyn dere!





2 kommentarer:

  1. Hei i natten:)

    Gratulerer med Awarden:)

    Endelig kan jeg kommentere igjen - har vært vanskelig pga. et slags "sperreprogram" på den nye PCen min - noe så totalt idiotisk - barnesikring på en "50-åring"?
    - HEHEHE...

    Nå skal jeg finne senga - og så får du ha en flott kommende uke:)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  2. så koseli :)
    Huff så trasig å være allergisk.. men som sagt , e bare å gjør det beste utav det :)
    Flaks at du har naturlig skjønnhet ;) tihi :D

    Klæm

    SvarSlett