mandag 14. mars 2011

Vårtegn 2011 - uke 11



Mandag og tid for nytt vårtegn, denne uken var det ikke lett å finne.
Trodde virkelig vi var på riktig vei mot vår, da sneen regnet
bort i forrige uke og det var bare veier flere steder...men
så feil kan man ta, for før jeg fikk sukk for meg snedde
det igjen og sneen la seg som et hvitt teppe overalt.


Skulle ønske jeg kunne si at dette lille, nyutsprungne bladet
har jeg fotografert
ute,
men må nok innrømme at det er fastelavensriset
til han kompis som
har fått mange små, søte blader.
Er jo tross alt et lite vårtegn for oss som

bor så langt nord i landet at det nok er lenge før
vi finner slike tegn ute i naturen.



Men et lite vårtegn ute har vi fått i helga,
for da tittet sola fram igjen og denne gangen skinte den
så fint inn kjøkkenvinduet mitt. Så til helga tror jeg vi
skal få måkket plattingen så den er bar og klar til å
ta imot det fantastisk flotte påskeværet jeg har bestilt! ;o)

Ønsker du å se flere vårtegn, både fra inn og
utland kan du klikke her!




1 kommentar:

  1. e så deilig at våren nærme sæ me stormskritt... ska bli så godt :)

    En klæm i natta til dæ :)
    PS: har du fått skiltet?

    SvarSlett