torsdag 7. juni 2012

Disse to hadde jeg visst helt glemt...

Har blitt endel konfirmasjonskort i vår, men nå 
ser det ut som den største etterspørselen er over
for i år. Oppdaget at jeg i den store 
konfirmasjonskortproduksjonen helt hadde glemt
å legge ut bilde av to av kortene.




Dette kortet ble laget til ei litt rocka jente, skulle
helst ikke være så mye dill og dall på det.




I mangel av stempel med gitarmotiv fant jeg fram
en mal jeg har laget til et tidligere kort.




Et enkelt guttekonfirmasjonskort, litt likt et annet
jeg laget i samme periode. 




Nå er det den store bryllups-sesongen som står for
døren, så da går det mye i slike kort. 
Er så takknemlig for alle koselige kommentarer 
fra dere om kortene mine og ikke minst til
alle de som bestiller kort fra meg.
Det er med på å gjøre hobbyen min ennå 
koseligere, så tusen takk til dere alle!

 

2 kommentarer:

  1. Nydelige kort! Du er sååå flink!
    Koselig med persnlige kort :)

    Ha en fin søndagskveld..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett