lørdag 4. april 2009

Skissedilla skisse #1

På en av mine rundturer hær inne kom jeg over en nystarta blogg
som kaller seg skissedilla. Hver søndag legger de ut en
ny skisse, som du kan tolke ganske fritt.

*****

Siden i fjor sommer har jeg holdt på med et bryllupsalbum
til mine svigersøsken, men kjørte meg plutselig helt fast
og gikk tom for ideer. Så albumen har ligget urørt i
flere måneder. Ble derfor kjempeglad da jeg oppdaget
denne siden, tenkte det kunne være det lille sparket
jeg trengte for å komme igang igjen.

*****

Er første gangen jeg forsøker meg på en slik
oppgave, ellers har jeg bare sneket rundt å
"lånt" ideer fra andre scrappere hær inne
og fra bøker/blader.
Så dette blir kjempespennende og jeg
gleder meg allerede til søndagen,
da det kommer en ny skisse! :O)

*****
Skissa til denne oppgaven var slik:



Min tolkning ble slik:


Mulig at bildet ble litt mørkt, men siden jeg ikke har scanner må
jeg bruke kamera for å få lagt siden inn.
Da håper jeg at jeg har forstått oppgaven riktig! :O)

Ønsker du å se flere bidrag til oppgaven, eller bare
ønsker å finne litt inspirasjon fra kjempeflinke
bloggere, kan du gjøre det hær!


1 kommentar:

  1. Nyyydelig lo! Likte den utrolig godt;) Masse flotte detaljer og kontraster

    Takk for at du vil være med oss og en riktig GOD påske;:)

    SvarSlett