tirsdag 24. november 2009

Sukkersøtt utfordring #62

Utfordringen denne uken hos Sukkersøtt er
å lage et julekort etter skissen under:

Slik ble mitt kort:

Selve kortet er laget i mørk brun Bazill,
designark fra Ladybug and Friends - de beste ønsker-
og stanset med Fiskars kantpunch.
Dekorark med gothisk skrift fra Panduro, svertet i
kantene med Distress Ink -vintage photo-.
Englebildet er lastet ned fra nettet.
Den store snøkrystallen er stanset ut med QK og
de to små i sølv er kjøpt på Løiten Lys.
Pyntet med brun bling.
Brunt organzabånd fra Panduro, tekststempel fra Kreativ Hobby
på en selvlaget banner og englecharms fra Kort & Godt.


3 kommentarer:

  1. Har lyst til å kjøpe meg en Cutlebug maskin. Vet du hvor jeg kan finne den som ikke er dyrest?

    SvarSlett
  2. Jaha Cathrin, du får det til å høres så enkelt ut å lage så fint et kort. Nydelig ble kortet ditt så den utfordringen tok du på strak arm. Artig tolkning av sirkus også! Så bra det er når ungene er friske og fulle av liv.
    God bedring til han nå..
    Takk for din kommentar. Beklager sent svar, har hjulpet min mann med å legge nytt gulv i stua. Derfor ikke tid til blogging.
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Hei på deg Cathrin!
    Må bare få si at jeg smeltet helt for dette vakre julekrotet du hadde laget. Det engelmotivet er jo bare sååå søtt:)
    Tusen takk for at du er med på utfordringen vår!
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett