tirsdag 7. desember 2010

Monsterlue


For en tid tilbake var jeg sammen med noen
av jentene på jobb for å lære å sy luer,
stoff fra Stoff og Stil ble kjøpt inn
og så ble det bare med tanken. Men i dag
var jeg med godt mot og fant fram
symaskinen, det gode motet varte
desverre ikke så altfor lenge.
Husket plutselig på hvorfor jeg og
symaskinen aldri har vært så veldig nære venner.
Etter mye plaging ble da en lue ferdig, lue
nr 2 viste seg på mystisk vis å ha fått
de små monstrene opp/ned.



Han kompis stilte villig opp som fotomodell
med den nye lua. Men jeg gir meg ikke jeg,
skal nok bli flere luer framover, og øvelse
gjør mester er det ikke så?? ;o)

Nå har jeg heller funnet fram strykejernet og ei
sprayflaske med Stiff, her skal juleduker og gardiner
til pers. Føler jeg har litt mere kontroll her! :o)



3 kommentarer:

  1. Ble tøff den da...flink er du.
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Synes lua var kjempeflott!
    Og så morro med det man har lagd selv :)

    Nyt adventstiden og kos dokker masse!

    Klem t dæ

    SvarSlett
  3. Du er jo kjempeflink, Cathrin. Lua ble jo råtøff. Bare stå på, du fikser jo symaskinen også.

    SvarSlett