tirsdag 19. april 2011

Pakke i posten


For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne et valgfritt
skilt fra Ramsign hos søte Trine med bloggen Trines gleder,
og i går dukket det endelig opp i postkassen min. Trenger
vel kanskje ikke fortelle at jeg "tålmodig" har tittet etter
det hver dag i flere uker?? ;o)




Siden vi ennå ikke har klart å knø oss til å få oss dørskilt
etter 6 år, passet det jo helt perfekt. Gleder meg som en
unge til å få dette opp på ytterveggen, synes skiltene til
Ramsign er så nydelige. Så tuuusen tuuusen takk
ennå en gang, Trine!




4 kommentarer:

  1. Så fint dørskilt dere har fått. Vi har heller ikke knøvlet oss til å få skilt, har foreløbig tatt 15-16 år.
    Kos dere masse i påsken, stooor klem herfra.

    SvarSlett
  2. Kjempefint skilt!
    Har også vunnet skilt fra samme produsent inne hos Villa Von Krogh, men har ikke bestemt meg for hvilket jeg vil ha...

    God påske til dæ å dine!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott skilt,heldiggrisen ♫

    Go' påske ønskes herfra!
    Klem

    SvarSlett
  4. se der ja :)
    Så nydelig!
    Gratulere så masse me nytt dørskilt!
    Va en glede å gi det til dæ :)

    Påskeklæmma

    SvarSlett