lørdag 28. mai 2011

Endelig!

I flere dager har jeg hatt problemer med bloggen,
har ikke kunnet skrive innlegg og ikke legge
igjen kommentarer hos andre bloggere.
Takk og lov for min datakyndige kjæreste siden
mine datakunnskaper er heller små, så nå
er nesten alt tilbake til normalen igjen.
Takk og lov, får jo nesten abstinenser
av mindre.... :o)


Problemet var visst ikke med blogger, men på min
maskin. Ser ut som eneste problemet nå er
at alle følgerene mine på mystisk vis er blitt
borte, men ser at flere her inne plages med
blogger for tiden og har samme problemet.
Så får slå meg til ro litt, så kanskje det
problemet ordner seg av seg selv....
krysser fingrene for det, da eneste datakyndige
er borte resten av helgen i utdrikkningslag. ;o)

Deilig med lørdag og fri selv om vi har fullt program
hele dagen som starter med bursdag for han kompis,
før han drar på Skjomenhytta sammen med
mormor & co og mamsn får trivelig besøk av
venninner til reker og vin.

Deilige frilørdag!



1 kommentar:

  1. Heia og takk for hilsen inne hos mæ:)
    Stresse litt nu ja for å få alt ferdig...
    Følgeran e borte hos mæ åsså...får håpe d ordne sæ etterhvert...

    Ha ei fin helg!

    Klæm

    SvarSlett