onsdag 10. august 2011

Koselie daga på Skjomenhytta


Da var noen kjempekoselige dager på Skjomenhytta
over, og vi er hjemme som snarest for å pakke litt
før vi vender nesa mot vakre Lofoten i morgen.


Vi har nytt dagene ute, plukket jordbær,
hoppet på trampolina, grillet, stekt og ikke minst
spist vafler med verdens beste
Skjomenhyttejordbær og jammen meg
ble det ikke tid til litt voksenkos på kvelden
også. Kjenner skikkelig at skuldrene og roen
senker seg når jeg er på hytta.

Da jeg og venninna mi var en snartur
inne i Skjomdalen for å kikke etter litt
blåbær tittet denne lille karen ned på oss.
Ikke mye redd nei, satt bare å tittet
nysgjerrig på meg mens jeg tok bilder.

Etter en dag med regn krysser vi fingrene
for bedring i morgen og at værgudene
er med oss resten av uka.
Lofoten i nydelig augustvær hadde
bare vært helt perfekt!




3 kommentarer:

  1. Så herlig me skjomenhyttekos :)
    Glær mæ til hver helg til æ kan få min dose skjomen :)
    Får liksom aldri nok!

    Kos dokker i Lofotland ♥

    Klæm

    PS: Kjør forsiktig!

    SvarSlett
  2. Halloen
    Så virkelig herlig ut i Skjomen.
    Herlig hyttekos med både vafler og sjølplukka jordbær,herlig!

    Klem,Helle

    SvarSlett
  3. Så nå er ferien snart over for deg også? Jeg begynner på mandag. Har tatt ut absolutt alt og hver eneste avspaseringstime, så det er ikke noen fridager å se frem til før i romjula.

    SvarSlett