lørdag 19. november 2011

Litt julepyssel, hælg og 40-årslag

Da jeg ennå har noen dåpskort som må bli
ferdige, har jeg ikke fått startet med årets
julekort. Men litt julepyssel blir det innimellom.
Disse posene med t-lys laget jeg i går kveld,
fine til å legge sammen med julegaver.


Helg og siste dagene av ferien min, ei uke går
så altfor fort. Skal ta oss en aldri så liten
bytur om litt, før han kompis skal på
overnatting hos ho mor og han far i byen,
mens mamsn og papsn leter fram finstasen
for å feire 40 årsdagen til en kompis i kveld.

Utstyrsliste:
Bazill: lys brun kartong
North Star Stamps: tekststempel
Kort & Godt: halvperler og
hvite rammer
Pion design: designark "Ventan på tomten II"

Håper dere får ei fortsatt flott helg!


2 kommentarer:

  1. Så fine de var! Har tenkt på noe lignende til noen småting jeg har sydd...

    SvarSlett
  2. Hei Cathrin!

    Så søte små poser. Flott som julegaver, men nesten litt synd å åpne de fine posene :)

    Jo, du ... Det er veldig, veldig underlig å se navnet mitt på et bokomslag. Litt fjernt, faktisk ... Takk for lykkeønskningen :)

    Klem Renate

    SvarSlett