tirsdag 27. desember 2011

NEINEINEINEI

Nå har jeg klart det helt store her, så om noen
av dere kan hjelpe blir jeg VELDIG glad.
Klarte det store kunststykket å slette
ALLE bloggene jeg hadde i bloggrullen
min, skulle bare forsøke å fjerne en blogg
for å legge den til igjen da denne ikke
oppdaterte seg ved nye innlegg.
Også trykker jeg på feil knapp og
sletter ABSOLUTT alle bloggene
istedenfor.




RIVER MEG I HÅRET HER!!
Er det mulig å ordnet dette eller
må jeg legge alle til på nytt??


Oppdatering:
Da er alle (+ noen til) bloggene tilbake der de
skal være, så tuuusen tuuusen takk for hjelpa
Trine! Må nok ha en liten opprydning,
slette blogger som ikke lenger er i bruk og
sjekke om alle er på plass igjen.
Note to self: ALDRI ALDRI ALDRI trykke
på sletteknapper uten å lese alt som står
før man trykker!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hmmm.. du har da blogglisten i bloggen din du.
    Ønsker deg en fortsatt fin jul.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Auda! Den sletteknappen er skummel, altså :) Så bra at det ordnet seg igjen.

    Flotte bilder fra ei koselig julefeiring. Nyt romjula!

    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Oi. bra det ordnet seg. Mange skumle knapper å trykke på. Ihvertfall for sånne som meg som kanskje ikke er den smarteste på data.
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Huff da,
    Ser du har meg :O) He he.
    Kjedelig da sånt skjer. Fort gjort i en stresset stund,

    Ønsker deg en fin romjul.
    Klem Connie

    SvarSlett