torsdag 23. februar 2012

Så spennende....

Håpet om at sjukpjuska som inntok huset før
helga skulle bli kortvarig, svant fort etter noen
dager da vi skjønte at det var årets influensa
vi hadde fått innenfor husets fire vegger. Så den
siste uka har blitt tilbrakt på sofaen med tegnefilmer
og PC de små øyeblikkene vi har vært våkne.
Nå kjennes det heldigvis ut som vi er på bedringens
vei, det kribler i en liten 5-åring etter å få være
ute i all den flotte nysneen som er kommet de siste
dagene og ikke minst treffe små kompiser igjen.
Så nå krysser vi fingrene for at det værste er over!

Fikk melding fra posten for noen dager siden om at
det lå en pakke og ventet på meg, og i dag dristet jeg
meg utenfor døra for første gang på flere dager.
Har jo ventet spent på denne pakken leeeeeenge!



Bildet er lånt fra Norske Serier.


Endelig har jeg fått første boka i "Stina Saga", som
også er debutboka til Narvikjenta Renate Josefsen.
Er så spennende og jeg gleder meg som bare det
til å starte på den. Renate skriver også den flotte
bloggen Mattisheimen, hvor hun blogger om den
lille stua halvveis oppe i fjellsiden på sørsiden av
Skjomenfjorden. Når vi besøker mormor og co på
hytta deres så ser vi rett over til Mattisheimen, og
jeg har mange kvelder sittet og sett over fjorden og
lurt på hvordan det ser ut der oppe. Å gjennom bildene
som Renate viser på bloggen har jeg fått et lite innblikk
i akkurat dette. En nydelig plass!

Så i kveld når han kompis er i seng skal jeg virkelig
kose meg med nyboka.

Ønsker du å ta turen innom Mattisheimen kan
du gjøre det her!





1 kommentar:

  1. Det var bra timing - boka kommer godt med - og så kos med lokal historie :)

    Nyt boka og god bedring!

    Klem fra Tove

    SvarSlett