lørdag 24. november 2012

En liten venninne-/vertinnegave

Julen er tiden for å glede andre og tilbringe
tid sammen med gode venner, da er det
greit å ha en liten gave liggende på lur
enten til en venninne eller om man skulle
bli invitert bort på julebesøk.

 Har laget noen små gaveposer med
ei lita fyrstikkeske og to t-lys i.
Fyrstikkeskene er pyntet med søte vintage-
bilder på den ene siden, og søte ord på 
baksiden. Begge deler har jeg forsåvidt
fått av min gode scrappevenninne Christel.

Gaveposene er laget av Clearbags og bazill
kartong. Stemplene er fra North Star Stamps
Kreativ Hobby og Panduro. Har forelsket meg helt i 
"strikkeborden" fra NSS. NYDELIG!

Enkle, men veldig søte små gaver!
Blir nok laget noen flere av disse før jul.

4 kommentarer:

  1. Så fine små gaver du har lagd :)
    Den borden var flott.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Fine gavesett du har laget, og hyggelig å få:)
    Var inne hos Connie og så du hadde kommentert hennes sleder. Jeg har mal på en stor og en liten slede, om du har lyst på.
    Har du det, kan du ta turen inn i bloggen min, og gi lyd fra deg, så sender jeg malene over til deg.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Nydelig fyrstikk esker, fint å ha liggende eller å gi sammen med gavekort eller penger til jul:) Det gjorde jeg i fjord.
    Så fint at du får mal av snille Karin:)
    Den jeg har laget er en dies Lisbeth har :) Så denne er rask å lage. Du får stanse dem ut til neste vår :)
    Har 6 stykker ferdig her nå.
    Gleder meg til å fylle disse med julegodt til venninner.

    Klem Connie

    SvarSlett