tirsdag 8. januar 2013

Venninnegave

Har ennå noen ting jeg laget før jul,
som jeg ikke har fått lagt ut her ennå.
Som tidligere nevnt laget jeg en del
tennbrikettbokser før jul, det hele startet
egentlig med en venninnegave jeg
fikk ønske om hos en av mine gode venninner.
Hun ville ha en slik boks etter å ha sett bilde
på en blogg, men hun ville ha en til å ha
strikkepinnene sine i. Den utfordringen
kunne jeg jo ikke si nei til. :o) 

Valgte å ikke ha så mye pynt på
boksen, siden hun har en liten luring
som etterhvert nok vil ønske å få fingrene
sine i sånne smådillegreier.

 Pion design: designark
Spellbinders: ramme-dies
Panduro: rub-ons bokstaver
KortHobby: ornament i sølv og bling
Scrapmagasinet: doily

Blonder fra en lokal strikkebutikk, roser
kjøpt på Stempelscrapmessa (husker ikke
fra hvilken butikk) og bildet av den søte jenta
med strikkepinner er funnet på nett.

 Dagene i det nye året flyr avsted med masse
aktiviteter for både liten og stor. Men mest for
han Kompis og vi voksne forsøker alt vi kan å 
henge med i svingene. I helgen var vi på
hockeykamp her hjemme og så guttan på 
bylaget vårt, Arctic Eagles, vinne over Hasle-Løren.
Med ikke mindre enn 1000 entusiastiske fans
ble det en kjempeartig opplevelse.
Fort gjort å bli bitt av hockeybasillen kjenner jeg!

 Tøff liten hockeyspiller følger med på hvordan de
store gutta gjør det!

I går bar det i bakken for skiskole, kan være greit å 
lære seg hvordan man stopper før man kaster seg
utfor bakkene alene. Bare så synd at mamsn må
stå på sidelinja og se på, skulle jo så gjærne vært
med på alt sammen med han. Menmen, håper
det ikke blir så lenge til også jeg kan det. 


 

3 kommentarer:

  1. Så fin boks til strikkepinnene du har laget, til din venninne:)
    Det er gøy å utfordres seg selv noen ganger:)
    Ønsker deg en fin tirsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Så flott strikkepinneboks. :-)
    Hockey ser gøy ut, ungene mine er kjempeglade i å gå på skøyter, jeg selv er en feiging og tør ikke prøve... :-)

    SvarSlett
  3. Stilig :)
    Denne falt nok i smak:) Smart til strikkepinner også:)
    Nok å gjøre og henge fingrene i med små barn. Mange aktiviteter osv....
    Lykke til med hockey laget i helgen. Moro at dere har blitt så gode.
    Mulig jeg møter Christel og sier hei :)
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett