torsdag 9. april 2009

Stm-på norsk påskebonus del 2

Oppgave 2 i påskebonusen fra Stm-på norsk er å lage
en påskehilsen for å glede noen, og den kan være
noe du enten sender i posten eller tar med på besøk.

*****
Jeg har valgt å lage en godteripose fylt med
sjokolade- og marsipanegg.

Forsiden

På forsiden har jeg skrevet God påske i gult foam og pyntet med
en grønn Petaloo-blomst.

Baksiden

Baksiden har jeg pyntet med 2 QK egg i gult og grønt,
og en påskehare jeg har kjøpt på europris.

*****
"Tantn" min (besteveninnen til mamma) har bursdag i dag,
så tenkte godteposen skulle være en del av gaven
fra oss. Resten av gaven kan jeg ikke vise ennå, da
den er det samme som jeg har laget til den 3. påskebonusen.
Så de som vil se den må nok vente til innlegget om
den kommer når tingene er ferdiglaget. :O)

*****

Får snike inn en gratulasjon til "tantn" åsså:

Gratulerer så mye med dagen,
værdens beste "tantn" Gunn
!




2 kommentarer:

  1. Så flott denne var!!!:)

    SvarSlett
  2. Flott-flott!

    Gleder meg til å se resten av gaven også:) Håper mottakeren blir fornøyd:)

    SvarSlett