tirsdag 19. oktober 2010

Jeg har fått en koselig Award


Noe av det jeg synes er koselig med blogging er
at man blir kjent med mange utrolig koselige mennesker
her inne, noen har jeg til og med fått møte i virkeligheten
også. En av disse er superkoselige Helle som er like
bitt av scrappebasillen som jeg selv. Helle scrapper
kjempefine kort og de nydelige lerretsbildene vi
var sammen på kurs på Stempelscrapmessa og
lærte å lage. Denne koselige awarden har jeg
fått fra henne, tuuusen tuuusen takk snille du!




Sammen med awarden følger det noen
veldig lette regler:

1. Takk den du har mottatt prisen fra
2. Kopier prismerket til bloggen din

3. Fortell 3 ting du liker å gjøre
4. Send prisen videre til 5 mottakere som
du føler fortjener den.

De to første punktene har jeg allerede utført
ovenfor, så da er det bare å kjøre igang med de
to siste:

3 TING JEG LIKER Å GJØRE:

1. Tilbringe tid sammen med mennesker jeg er glad
i og setter pris på
2. Reise og oppleve nye steder
3. Lese spennende bøker

Kunne nok skrevet masse mer, men var disse jeg kom
på i forbifarten. :o)

Jeg sender den videre til følgende:

1. Renate - jeg bare elsker bloggen hennes om det fantastisk
flotte lille huset langt oppe i fjellsiden,
nydelige Mattisheimen
2. Elisabeth - hun lager så utrolig mye flott som hun villig
deler med oss på bloggen sin
3. Trine - fordi hun helt enkelt er så sprudlende og blid, og
for alle koselige kommentarer
4.Tove - fordi hun legger igjen så superkoselige kommentarer
igjen og igjen
5. Inger-Lise - rett og slett fordi du er du

Nå skal jeg finne fram litt scrappesaker å sette
meg ned å bare kose meg.




7 kommentarer:

  1. Åh, så koselig, Cathrin.
    Nå skal jeg ikke glemme å poste dette etterhvert, men det blir ikke nå, for Stig Erik sitter nede og rooooper at jeg må komme... Han har lastet ned House-episoder og venter utålmodig på å få sette i gang å se...
    Søteste Cathrin! Takk for alle skjønne, oppmuntrende og varme kommentarer igjennom lang tid - de betyr veldig mye!
    Ville bare du skulle vite det:)
    KLEM!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Cathrin! Så koselige ord du gir meg. Det gjør meg glad :)

    Jeg skal poste awarden de nærmeste dagene!

    Ha en flott kveld!

    Renate

    SvarSlett
  3. Ahh - tusen takk for at du deler den med meg :) Og for gode ord :)

    Jeg tar den gjerne og kommer med et innlegg snarlig - går litt i ett her, men bare koselige ting.I morgen har en nabo invitert på baccalao (mmmm -gleder meg :)

    Grattis med award -jeg koser meg veldig på "besøk" hos deg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Tusen takk :D
    Så klart æ ska ta denna :) E jo så koseli me sånne søte awarda :D
    <3

    Ha en super kveld..
    her har det gått i ett i hele ettermiddag.. endeli fått litt mer orden i "sysakern" å rotet!!
    Litt etter litt kommer ting på plass.. hehe :D

    Ps: visst du har løst, så har æ invitert til jentefest på fredag :)
    Du e hjerteli velkommen om du vil være me :)

    klæm

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Så koselig. Alltid koselig at det man gjør blir satt pris på.
    Nyt dagen kjære du
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Måtte flire da æ leste om ditt besøk på ICA. Det skulle tatt sæ ut at du hadde robba blomsterutstillinga. Kanskje du skulle høre om du kan få arve den, når de e ferdig med den?
    Kassan vi har, e fra den tida besteforeldran mine hadde gård. Kanskje du skulle spørre bestemora di om ikke ho har ei gammel potetkasse tel overs.
    Ha en fin kveld. Nu e det Brothers and sisters, min favorittserie.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for bursdagshilsen :)))

    Klæm

    SvarSlett