torsdag 7. oktober 2010

Oktoberutfordring hos Kort & Godt

Oktoberutfordringen hos Kort & Godt denne
måneden lyder som følger:

Denne måneden vil vi se blomster og perler på kortet ditt:-))
Og selvfølgelig minst en ting fra Kort og godt Hobby!!

Er første gangen jeg prøver meg på en av Kort & Godt
sine utfordringer, har lenge tenkt at jeg skulle hive
meg med og endelig rakk jeg å få laget noe før tidsfristen
gikk ut.

Her er mitt bidrag:


Et bursdagskort til en dame som er veldig intressert i healing.

Coredinations: Lilla og grå kartong
Maja design: designark Mina venner Rosa-Marina 9
Inkido: designark Mathea Chocolate Brownie
Kreativ Hobby: Alle tekststempler
Kort & Godt: Hvite roser og hvite & lilla roseknopper
Lilla halvperler. Noen av de hvite rosene
er farvet med Distress Ink

Martha Stewart: Deco fan - punch around the page set
Fiskars: hjørnepuncher
KortHobby: Blad og sommerfuglcharms
Prima: Perleswirl med små roser

Malen til kortet jeg har laget finner du hos
Kreative hverdager. Det opprinnelige kortet er
ikke så stort som jeg lager kortene mine til vanlig,
så jeg har laget det i en større format.
Ta turen innom Kort & Godt for å være med
i månedens utfordring eller for å se alle de flotte
bidragene som er kommet inn.



3 kommentarer:

  1. Å så flott kort!!
    Utrolig mange flotte korttyper og bretteteknikker vi har å velge mellom :-)
    Ha ei flott helg ♫
    -Helle-

    SvarSlett
  2. hehe... neida rot tåle vi småbarnsforeldra.. bare synd når det går månedsvis før man klare å bli ferdi :P
    Men da gjør det ekstra godt når det bli gjort! Å vi e ikke kjappest alltid.. kremt...
    Men vurdere sterkt ei vaskehjelp når æ bytte jobb.. Det hadde rett å slett vært total lykke!
    omså bare hver 3.uke :D

    Klæm

    PS: nydeli kort! krysse fingran førr at du vinn :)

    SvarSlett
  3. Nydelig Cathrin!!!!
    FOr et vakkert motiv :-)
    Ønsker deg en suoer uke!
    Klem Guro

    SvarSlett