søndag 29. mai 2011

Koselig lørdagskveld

I en travel hverdag med jobb, barnehage, hus og hage,
en snart femåring i hus og div. hobbyer er det
dessverre sjeldent man tar seg tid til å bare
pleie venninnetid, så mens kjæresten
var opptatt med dette:

Gufar Torje drikkes ut

Og mamsn sitt hjærte overnattet på Skjomenhytta
sammen med mormor, morfar og tante, og var
opptatt med dette:

Greit å ha Felix-kompisen med når man
skal kjøre karusell

Ja, se da fant mamsn ut at det var tid for å pleie
litt veldig forsømt venninnetid, med god mat,
noe godt i glasset og masse sjabbing og fliring
sammen med gode venninner. Så da koste vi
oss med mye av dette:

Piker, vin og sang....eller var vel mer reker
enn sang....

Litt av dette:

Denne karen smakte ikke så værst han heller...

Og ennå mere av dette:

Hjemmelaget Strawberry daiquiri smakte
himmelsk godt


Med andre ord en kjempekoselig lørdagskveld,
og vi var skjønt enige om at dette måtte vi
gjøre oftere. Så da satser jeg på at det ikke
bare blir med praten, for dette er virkelig
balsam for både kropp og sjel og gode
venner skal man virkelig ta vare på!

Håper dere også har hatt ei flott helg
slik som jeg, i morgen er det atter tilbake på
jobb, men heldigvis ikke lenge igjen til
ferie nå. Gikk plutselig opp for meg
at det faktisk er veldig kort tid igjen til
akkurat dette, bare 1 og 1/2 uke igjen med
jobb så er det tre uker ferie som venter oss.
Oioioi, som vi gleder oss!

Ser at følgerne mine er tilbake der de skal være,
nemlig i sidebaren min. Velkommen tilbake skal
dere være alle som en! ;o)
Er visst mye rot her inne for tiden, ser flere enn
meg har slitt med bloggene sine. Så Tove
(med bloggen Bjørklund) om du ser dette så har
jeg forsøkt å legge igjen kommentar hos deg,
men det går dessverre ikke. :o(
Håper alt snart er tilbake til normalen igjen.


1 kommentar:

  1. Ser jo ut som en perfekt jente kveld:) Så koselig du har stelt i stand!!! Fikk lyst på en helaften med jentene mine nå :D !!
    Forresten, tusen takk for koselige ord:) Så gøy å være til inspirasjon for andre!! Hærlig i blogglandia :)
    Klem Tove

    SvarSlett