tirsdag 24. mai 2011

Kreative Krumspring # 19

Utfordringen hos Kreative Krumspring,

De Store Merkedagene,

passer jo perfekt i disse konfirmasjonstider,
hvor produksjonen av konfirmasjonskort pågår
for fullt. Forrige helg var det to stk stolte
konfirmanter som mottok disse to kortene,
et kjole- og et dresskort.


Bazill: sort, hvit og lys grønn kartong
Kremmerhuset: blomsterbånd
Prima: Halvperler
Panduro: Sommerfugl fra laserark

Kort & Godt: roseknopper (og lys grønne
roser??)
Korthobby: kors-charm
Kreativ hobby: Div. stempel
Spellbinders: ovale rammer
Nille: "glass"blomster
Mønsterark har jeg denne gangen også gravd
fram fra restekassa mi så husker ikke hvor
de kommer fra. Knapper har jeg et helt glass
fullt av, noen arvet og noen fått.

Da er det bare å sette seg ned å fortsette
produksjonen av konfirmasjonskort!
Ønsker du å se flere av bidragene eller
kanskje være med selv kan du trykke
HER!



5 kommentarer:

  1. Stilige og flotte kort Cathrin! Du e nu bra flink me sånt!
    Regne me d e for seint å bestille et kort fra dæ som æ treng t den 29.mai?

    Merete

    SvarSlett
  2. Så flotte kort! Skikkelig stilig! Jeg skulle ønske noen lagde sånn til meg da jeg ble konfirmert! Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett
  3. Fullt forståelig Cathrin, æ e jo litt håpløs som spør bare få daga i forveien:)

    Klæm

    SvarSlett
  4. Hei. Nydelige kort du lager. Dette er også en av mine hobbyer.
    Hilsen Benedicte

    SvarSlett
  5. Så herlige kort,Cathrin!

    -Helle-

    SvarSlett