mandag 21. september 2009

Bloggtræff


Mandag 5. oktober blir det arrangert bloggtræff
hær i Narvik, har vært snakka en del om å få tel et træff
og endeli blir det! Træffe starte kl 1900 på Kroa, og
etterpå e alle invitert til Anns gaver.


Flinke Christina med bloggen Min lille lykke har ordna det
sånn at Anns gaver håll åpent kun førr dæm som e me på
bloggtræffe, så da kan vi boltre oss i den flotte butikken
og handle alt vi måtte ha løst på tel 25 % rabatt.
Å tru mæ, va innom dær før hælga og dæm har så mye
fint at det kan være greit å ta me sæ storpængboka! ;o)

Trur dettan kan bli kjæmpekoseli, e jo så utruli
mange flotte bloggera hær inne fra Narvik
så hadde vært kjæmpearti å bli litt bedre kjent
og ikke minst fådd se fjæsan bak bloggan.

Bor du i Narvik eller i område rundt og har
løst å slæng dæ me oss tel en koseli kvell
tar du bare turn innom bloggen tel ho Christina
og melle dæ på!



2 kommentarer:

  1. Å så kjedelig at det er på en mandag, da er jeg på kor. Kunne godt tenke meg å være med på det. Men, men.........det blir ikke mulig å bli med på alt.
    Nå har jeg sett et av kortene dine live, du er jo kjempeflink.

    SvarSlett
  2. Ingrid R. hadde kjøpt et kort til sin mann.
    Og i morgen skal jeg på Bok og Media og handle litt, nå skal jeg prøve meg på litt scrapping.

    SvarSlett