søndag 13. september 2009

Thats just so cute Bonus #1

Første bonus hos Thats just so cute er å lage et
kort eller en LO etter denne skissa.
Har valg å lage et bursdagskort til mannen til ei
av jentene på jobb som blir 41 år
og som spiller tuba i Rombaksmusikken her i byen.
Kortet går i forskjellige bruntoner, selve kortet
er laget av mørk brun Bazill-kartong.
Notearket er fra Panduro, dette er krøllet og svertet
for å få en slitt og gammel look.
Litt riflete kartong bak bildet, blomster i forskjellig brun
bazill-kartong stanset ut med puncher i forskjellig
størrelse og sorte bokstaver fra Panduro.
Den søte gutten med tubaen er et bilde jeg har funnet
på nettet, husker ikke hvilken side.
Bildet er også svertet i kantene og pyntet med
brun bling.
Inne i kortet har jeg brukt Spellbinders til å lage
et skrivefelt for å skrive bursdagshilsen på.
Dette er også svertet i kantene og pyntet med
en g-nøkkel og to noter.
På baksiden har jeg brukt restene av notearket fra Panduro,
en liten Spellbinder som jeg har stemplet med
Håndlaget av-stempel fra Kort&Godt og
en liknende blomster som på forsiden.

Ønsker du å være med i konkurransen eller
se flere av bidragene som er kommet inn
kan du bare klikke på linken i begynnelsen av innlegget!

Ønsker alle en fortreffelig søndag!



4 kommentarer:

  1. Så flott bursdagskort du har laget!
    De blomstene var kjempefine! Og for en søt tubaspiller. ;)

    Takk for at du ville leke med oss! ;D

    SvarSlett
  2. super herligt kort

    SvarSlett
  3. For et utrolig herlig motiv, fine farger sammen=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. KJempefint kort. Utrolig hva du får til! Det må jo være perfekt til en musikkant.

    Jeg må også bemerke det bryllupskortet, eller esken... Og så den koselige historien1! Nydelig!
    Takk for hilsen i min blogg. Ja, det var ikke artig da dete skjedde, men Kjersti fant heldigvis en ny lampe på internett, Kopp har hun ikke funnet. Ha en fin dag. -Margit-

    SvarSlett