fredag 9. april 2010

Bordkort til barndåp

Sammen med en venninne som er
en kjempeflink scrapper ble jeg for en
tid tilbake spurt om jeg kunne tenke meg
å være med på et borddekkingskurs
sammen med flere andre aktører.
Syntes dette hørtes kjempespennende ut
og bøyer meg ydmyk i støvet for at
de som skal arrangere dette finner
meg dyktig nok til å spørre.

Kurset skal ikke være før om ca et par
uker, men har allerede startet
å forsøke meg på forskjellige
bordkort. De første jeg har laget
er et jente og et guttekort til barndåp.


Synes disse skoene er såååå søte!
Jenteskoen er laget i kartong fra
Terri Conrad Designs, en Lace bord
fra Panduro, blomster fra Prima og
splittbindersen i midten av blomstene
er fra Panduro. Svertet kantene med
Distress Ink - vintag photo-.
Gutteskoen er laget av kartong fra
Panduro, dekorbånd kjøpt på Nille og
en liten pyntesmukk kjøpt på
bokhandelen. Skoen er også svertet i
kantene slik som jenteskoen.

Det skal også pyntes bord til konfirmasjon
og bryllup i tillegg til dåpsbord, så skal
lage noen bordkort som passer til disse
anledningen også. Dette blir kjempespennende,
og jeg gleder meg masse masse! :o)




6 kommentarer:

  1. Så søte sko du har laget. Prøvde meg på disse jeg og men de ble ikke så fine. Kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

    Ha en fin fredagskveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Søte - kanskje du må leies inn når vi skal ha barndåp (en eller annen gang i fremtiden:)) Orker ikke tanken på slikt akkurat nu.
    Så fint påskeinnlegg under her - det må jo ha vært tidenes påske det her!
    Ha ei god helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige sko du har laget!! Nydelige pyntede sko ;)
    Ønsker deg en flott helg ;)

    SvarSlett
  4. Åj,så fine! Du e ei ordentlig flinka du.
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar i bloggen min.
    De skoene er kjempesøte.
    Skal forsøke meg på bryllupskort i løpet av de neste ukene, skal i to bryllup nå i vår/sommer.
    Men har en oppgave som må fullføres først. Det går vel ikke an å scrappe den.
    Ha en fin søndag =)

    SvarSlett
  6. Å så fine de skoan va...må nesten få mæ en t sånn at æ kan kjøpe mæ sånne, hehe...

    Klæm

    SvarSlett