fredag 21. mai 2010

2 kort til og pinse

Da var pinsen her og de fleste kan se fram til
ei langhelg, selv skal jeg jobbe hele helga og
mandagen også så blir ikke så mye fri
nei. Det lille av fritid denne helga skal brukes
til litt maling og shaining ute (om været
tillater det). Har vært innom en av de to
bruktbutikkene her i byen tidligere i dag,
fant et lite konsollbord til å ha nede i
gangen. Så da er det bare å leite fram
maleklær og sette igang. Fant ellers ikke
så mye, men et lite gammelt eggeglass fikk være
med hjem i bilen.
Skal legge ut bilder av begge delene en annen gang.

Tre nye kort har jeg også laget denne uken og
her er to av dem.


Et konvoluttkort til en gutt som skal konfirmeres i
helga. Tror dette er siste konfirmasjonskortet
for denne gangen, kjenner det skal bli godt å lage
noe annet også.



Dåpskjolekort til ei lita tulle som skal døpes
denne helga. Fant malen inne på nettet, men
når jeg skulle linke til den fant jeg ikke igjen
siden (beklager dette! ).

Da skal jeg hive på meg maleklærne og tusle
ut for å ta fatt på malingsjobben!

Ønsker alle en flott pinse!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar