onsdag 26. mai 2010

En kort pause



Har hatt meg noen dager pause
fra kortlagingen, men nå er det
bare å hive seg rundt igjen...
har endel bestillinger på kort
liggende, så da kan man ikke ligge
på latsiden.


Siste kortet jeg laget i forrige
uke var et bursdagskort til ei dame
som fylte 60 år, bildet foran
er av barnebarna. Både bestiller og
jubilant ble veldig fornøyd så da
ble jo selfølgelig jeg også det.

Har 4 dager med herlig fri fra jobb
foran meg, så da blir det nok både nye
kort laget og forhåpentligvis noe
hagearbeidgjort. Satser på at sola titter
fram så jeg kan kose meg litt ute også.


4 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. Da jeg leste innleggs overskriften din tenkte jeg: åh nei. blogg pause, men det var ikke det du mente. Så koselig inne her vet du.
    Ha en flott kveld. Ikke at det er så mye igjen av den da.

    Klem Tovemyxer

    SvarSlett
  2. Lekkert kort!

    Deilig med fridager, får håpe også solen titter frem hos deg!

    Ha en nydelig morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Du er jo bare så flink!!
    Håper sola skinner på deg og at hagen får sitt vårlig løft!
    God helg og mange klemmer! Hils han kompis!

    SvarSlett
  4. Det var jo et super-koselig kort:)
    Blir hjemme i helga, Stig Erik har nattevaktshelg...*skriiiiik*
    Så du skal bare plinge på:)
    -Men vess du kommer innom kan det hende æ kaste et par unga etter dæ...;)

    SvarSlett