fredag 23. juli 2010

Bryllupskort



Eneste postitive med sommeren vi har hatt
så langt her nord er at man trenger ikke ha dårlig
samvittighet for at man sitter inne å lager kort. ;o)
Dessverre virker det som om tåka som henger ned i
fjellene og regnet gjør at kreativiteten ikke er helt
på topp heller. Men noen kort har det blitt siden
jeg har hatt noen bestillinger på bryllupskort.


Dette kortet laget jeg til en av jentene på jobb
for noen uker siden, fant noen veldig søte
brette-teknikker inne hos StampARTic som
jeg bare måtte forsøke.


Siden det er en stund siden jeg laget kortet,
husker jeg ikke helt hvor alle designarkene
kommer fra. Men har brukt Bazill kartong
i forskjellige farver, og designarkene
er fra Nille og Panduro (tror jeg...)
Vintagebildet er funnet på nettet,
tekststempel fra Kreativ Hobby,
blomster fra Storyteller og Nille.

Foam-stickersene er fra Panduro og
har brukt et av mine swirl-stempler til
å lage borden rundt skrivefeltet.
Bryllupskake-stickersen tror jeg er fra
Panduro, men noe usikker på dette.

Ønsker du å lage et lignende kort finner du
tutorialen her.



1 kommentar:

  1. Hei hei
    Nydelig kort du har laget. Det gjelder forresten alle kort jeg har sett du har laget. Kjempeflink
    Ha en fin tur til Sverige
    Klem Tove

    SvarSlett