fredag 2. juli 2010

Snarvisitt

Bare innom en snartur mens jeg er hjemmom for
å vaske litt klær og div. Har funnet ut at jeg
likegodt kan vaske litt hus også de dagene jeg
har fri, så slipper jeg det når jeg kommer
hjem fra hytta om ei uke. For da får vi besøk
langveisfra, Inger-Lise, Kim og lille Even stopper
sånn snarlig innom på sin nordnorgeferie.
Inger-Lise er ei god venninne som (dessverre
for meg) traff sin store kjærlighet sørpå og
pakket alt og flyttet dit for ca 4 år siden.
Siden det har vi kun snakket på tlf eller
nett, så nå skal det bli kjempekoselig å treffe
dem alle. Ikke minst lille Even som vi ikke har
truffet ennå! Gleder oss masse masse!

Ei lita oppdatering på Solvår må jeg jo også
ha med, begynner å bli en stund siden nå.
Desverre ser det ut som Solvår ikke er
helt fornøyd med å ha flyttet ut i
solveggen hvor solen glimrer med sitt fravær.
Om det er flyttingen, sommeren som aldri
kommer eller noe annet som plager henne
vet jeg ikke, men siden sist har hun kun
vokst 4 cm.....og hun ser litt pjusk ut.
Hadde ikke mulighet til å ta bilde denne
gangen, men overlever hun til neste innlegg
så får jeg legge ut et da. Får bare krysse fingrene
for at hun kommer seg igjen og vokser seg
ennå større. Ønsker du å være med i min lille
konkurranse kan du gjøre det her!

Da er det bare å vende snuten mot hytta igjen!
Tuuusen takk for alle kommentarer dere legger igjen,
setter utrolig stor pris på det! :o)



5 kommentarer:

  1. Så koselig med besøk! Er så godt med venninnebesøk..

    Du får stell pent med solvår, e nok sola ho venta på :)

    Nyt hyttelivet og sommerlykke!

    Solskinnsklem fra Tove

    SvarSlett
  2. Kos dokker masse på hytta, vennen. Det har vel vært godt med litt sommergløtt nu..:) Hils Inger-Lise og nyt besøk!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Tenker det blir koselig med besøk. Treffe din venninne igjen. Har nok mye å prate om...
    Nyt sommerdagene
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Heisan

    Takk for koselige besøk på bloggen :)
    Æ tenkte litt på ho dær solvår.
    Før i gamle daga når æ hadde pittelitt lysegrønne fingra (sånn før æ forelska mæ i sia sine kunstige plånster), så vanna æ alle vækstan me avkjølt potetvann ;)Kanskje ho solvår har løst på nå sånt. Lykke til !

    Regnetgirsegsnarthilsen Cathrine N

    SvarSlett
  5. Dakkars Solvår; håper inderlig sommeren kommer til dere etterhvert :-)
    Her har vi sommer selv om den store varmen er flyktig; ikke mye vi har sett til den egentlig.
    Men i drivhuuset spirer det og gror som bare det, vi har "allerede" høstet 2 agurker.
    Ha en herlig sommer!!!
    Klem Guro

    SvarSlett