lørdag 7. august 2010

En smak av sommer


Alle her inne i blogglandia har nok fått med seg
den evinnelige dårlige sommeren vi her nordpå
har hatt, den har ikke akkurat fristet til bading
i havet eller soling i fjæra. Selv er jeg vant med å
tilbringe deler av sommeren i fjæra, både for å
sole meg og for å bade. Dette er noe jeg har gjort
siden jeg var lita og jeg elsker havet.
Og ENDELIG har vi fått tatt årets første
tur i moloen her på Ankenes.


Siden gårdagen opprant med delvis sol og HELE 17
grader, var vi snar å hive på oss badetøy.
Storkoste oss med litt bading (han kompis, mamsn
syns det var aaaaaalt for kaldt) og lek
i sanda. DEILIG!!!
Håper det kommer noen flere slike dager
framover før høsten setter skikkelig inn.

Helle: Oppdatering på Solvår kommer asap! :o)


3 kommentarer:

  1. Koselige sommerbilder :) Endelig, ja! Kan ikke si vi har hatt mange slike dager. De kan vel telles på ei hånd?

    Ha ei fortsatt god helg! Satser på finvær i morgen igjen :)

    -Renate-

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så koselige sommerbilder. Sommeren i år, som i fjor har vært ganske så dårlig. Tror ikke jeg har hatt på meg shorts på et par år. Skal jeg bade ser jeg gjerne at temperaturen stiger opp mot de 30. Så du skjønner at der er ikke ofte jeg hiver meg uti.
    Nyt sommerdagene kjære du
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Hærlige bilda og JA mer av den sorten vær!

    Jepp,det e på Øyjord.
    Mene d e ut august. Ikke 100 % sikker...
    De har nu mye skit der da, men av å t finn man nu nå brukbart:)
    Bare arti å gå å se syns æ.
    Har jo blitt et samlingspunkt for fastboende og hytteeiera d der:)
    De har nu åpent fredag, lørdag og søndag trur æ d e.
    Klæm

    SvarSlett