tirsdag 10. august 2010

Vokser og vokser

Solvår lever i beste velgående, hun vokser og
vokser. Var litt bekymret for henne før vi dro
på ferie, tufs i bladene som hun var.
Snille nabo Lisbeth passet og stelte
godt med henne mens vi var borte.
Etter vi kom hjem har det vært flere soldager
og hun ser ut til å stortrives nå.
Hele 135 cm rager hun over plattingen.

Tenkte jeg måtte ta et bilde av han kompis
ved siden av slik at ingen tror jeg jukser... ;o)
Som bildet viser har hun forlengst vokst han
over hodet.

Ønsker du å være med på min lille konkurranse
kan du gjøre det her! :o)



3 kommentarer:

  1. Juhu
    Så flott at Solvår lever i beste velgående :-)
    Stor jente og en stor gutt.
    Håper sola skinner enda noen uker,så kanskje den rekker å vokse til min ønsket størrelse..
    Lykke til videre,og ha en flott uke!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så bra. Etter ferien bruker ofte sommerblomstene å forfalle litt.
    Solvår vokser og trives ser jeg.
    Det samme gjør den flotte gutten.
    Kjempebra...
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Les hele bloggen, ganske bra

    SvarSlett