mandag 21. mars 2011

Vårtegn 2011 - uke 12

Mandag og et nytt vårtegn fra meg. Et sikkert tegn på at
våren er på vei er når sola titter inn de utrolig skitne
vinduene mine.


Planen var at disse skulle vært nypusset og klar for
en ny soldag før jeg dro på jobb i ettermiddag, men
ting går jo som kjent ikke bestandig som planlagt.
Rennende neser og magetrøbbel satte en stopper for
planene mine, så da får vinduene være som de er
en stund til. Om man ser forbi skitten på vinduene
så ser man ennå et sikkert vårtegn, veiene ute er slapsete
og noen plasser helt bare.

Ønsker du å se flere vårtegn fra vårt langstrakte land,
nabolandet og et par andre land kan du trykke på
bildet i sidebaren min, da kommer du rett inn på listen
over alle som er med i vårtegnutfordringen til Humlebacken.





2 kommentarer:

  1. Herlig! Vi tar imot alle tegn på vår! =) Jeg gleder meg så til snøen forsvinner, at å!

    Det ligger en award til deg hos meg, hvis du vil ta imot.

    Renate

    SvarSlett
  2. slike vinduer har jeg også...hihi.....hysj-hysj...
    kjekt at du deltar på kommentarutfordringen hos oss i ScrappeHuset

    SvarSlett