tirsdag 7. juni 2011

Et lite maleprosjekt

Været til nå her nord har ikke akkurat vært så
ideelt for de store maleprosjektene, men noen
småprosjekter har fått en aldri så liten makeover.


For en tid tilbake var en av mine gode venninner
på en snarvisitt i hjembyen, og hun hadde noen esker
meg ting og tang som hun skulle kvitte seg med.
Disse to rammene over fikk være med meg hjem,
og har nå fått helt ny farve.


I samme slengen spraymalte jeg to lampefoter som
etter planen skal inn på soverommet når det
blir ferdig en gang. Bilder kommer når jeg
har fått kjøpt nye skjermer.

Men både de og de større maleprosjektene får
stå på vent en stund, for om ikke mange
dagene starter vi ferien som i år skal tilbringes
i sol og varme på Kreta. Det skal bli godt
for en forfrosen nordlenning som er så værsjuk
at hun snart går i spinn.



2 kommentarer:

  1. Herlig!
    Blir jo som nytt :-)
    På tide å stupe ned i kjelleren kanskje :-)
    Go' tur,Cathrin!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Jeg synes det var såååå hyggelig da jeg trakk ut ditt navn for boksen - for du er så flink til å skrive lange, koselige kommentarer til meg:)

    Det har vært noen få blogger jeg ikke har fått til å kommentere på ennå - så nå håper jeg at denne kommer inn hos deg (for en av de "vriene" bloggene var din) - håper det endelig skal være mulig å kommentere hos deg!!!

    Jasså - så du "emigrerer" for en stund du?! Forstår deg godt jeg:)

    Etter at gjett dyret - konkurransene inne hos meg er over - om ca. 1,5 uke - så blir alle gevinster postet fra meg.
    Jeg tror jeg har adressen din - men siden du reiser bort - vil du sende meg navn/adresse på nytt for sikkerhets skyld? (Har nemlig hatt PC-trøbbel med selve maskinen også) - så: bare sånn for sikkerhets skyld:)

    Rammene dine ble kjempeflotte forresten - særlig den store...sukk!

    NATTAKLEM fra en trøtt MIMMI:)))

    SvarSlett