torsdag 2. juni 2011

Skrekk og gru....

....da er det den tiden på året igjen! Mamsen henter
en veeeeldig stolt liten kar i barnehagen og
til mamsens store skrekk følger en halv melkekartong
med 4 små spirer i med på lasset.

La meg presentere årets utgave av Solvår:

Solvår den andre



De som har fulgt bloggen min en stund husker kanskje
at på denne tiden i fjor flyttet Solvår inn hos oss,
og for at mamsens ikke-eksisterende-grønne fingre
skulle klare å holde liv i henne kjørte jeg igang
en liten vårkonkuranse hvor alle kunne være
med å gjette på hvor lang hun ville bli når
hun slo ut i blomst eller eventuelt avgikk med
tørstedøden. Jeg gikk laus på oppgaven med
nebb og klør, og klarte faktisk å holde liv
i den stakkars blomsten med god hjelp fra flere
av dere. Takk så mye ennå en gang!



Så nå må jeg prestere ennå en gang, men denne gangen
uten konkurranse siden vi reiser på ferie neste uke og
mor i byen må være barnevakt for Solvår II.
Så da er det vel bare å krysse fingrene for
at vi i år også får en flott og stor sol
på baksiden.

Å jada, Helle, den stakkars blomsten er allerede
støttet opp, og er hun riktig heldig får hun
ny og større potte i morgen. ;o)



2 kommentarer:

  1. Å så flink jente du er,Catti ♥

    Spennende å følge med..
    Kos dere masse på ferie!

    Klem fra Helle

    SvarSlett
  2. Spennende med Solvår II
    Lykke til :))

    Klem

    SvarSlett