fredag 6. april 2012

Endeli påskefri

I flere dager har jeg litt småmisunnelig lest koselige
påskeinnlegg her inne i blogglandia, og endelig
er det vår tur til å ta noen dager deilig påskefri.
Ingen jobb, barnehage eller annet mas og kjas
på nesten en hel uke, bare deilige fridager.
Han Kompis har allerede snikstartet påskeferien
på mormorhytta og han hadde absolutt ingen planer
om å komme hjem i dag, og i morgen hopper jeg
og min kjære i bilen og vender nesa innover mot
Skjomen for å feire påskaften sammen med dem.


Foto: Mormor

På mormorhytta henger påskeharen opp
godis i trærne ute, så da er det bare for
tante og han Kompis å høste.
Er det rart han ikke har tid til å
snakke med mamsn sin i tlf engang?? ;o)

Så i kveld skal jeg og min kjære kose oss med
litt alenetid og bare nyte den gode påskefølelsen.
Skal hive meg rundt å lage sildesalat, for
meg blir det rett og slett ikke påske uten
sildesalaten vi laget på gammeljobben.
Å siden den ikke selges lengre, ja så får
jeg lage selv da!

God påske til dere alle sammen!




2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen :o)
    Ønsker deg og dine ei fortsatt god påske. I dag venter vi middagsgjester bla ho mor :o)

    SvarSlett
  2. Kos dokker masse :) Klæm

    SvarSlett