fredag 17. august 2012

Hælg og litt "nytt"

Fredag igjen, uken bare flyr avgårde nå
når hverdagen er tilbake. For vår del
skal helga tilbringes med jobbing, men
håper jo at vi får nyte litt av finværet som
er meldt. 

Har lenge ønsket meg nye utemøbler til 
baksiden, og siden skatteetaten i år var så
grei å gi meg en liten slump tilbake så
er splitter nye møbler på plass på baksiden.
 Synes de er så fine, og gode å sitte i er de også.
Noen uker siden de ble kjøpt inn,
men med den sommeren vi har hatt her nord
så er de jo nesten utbrukte. Så satser på at
noe av helga skal bli tilbragt her.  :o)

Sommerens må ha har jeg også fått meg.
Etter å ha sett de søte trappehyllene som Nille
solgte på forsommeren, men som jeg seff var 
for treg til å slå kloa i, fikk jeg de ikke ut av
hodet. Så sprang byen rundt på jakt etter noe
liknende, og endelig fikk jeg napp på Bohus.
Snille dem som bestilte til meg selv om de
ikke solgte dem i butikken her, og tilogmed
ringte meg da jeg var på ferie i Tyrkia for å 
fortelle at nå var den kommet til butikken.
Lykke for meg og et stort pluss til Bohus for
knall service!! 
 
Uka som kommer blir det full fart i heimen,
mandag er første skoledag for han Kompis og
neste helg er det fotball som står på timeplanen
for da skal fotball-laget hans delta i turneringen
Beisfjord Mini...så da stiller jo mamsn og papsn
som heiagjeng på sidelinja. 
 
God helg, alle sammen!
Måtte den bli både solfylt og flott!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar