mandag 18. mars 2013

Vinterfestuka 2013

Da er ei uke med fest og fart i malmbyen
over for denne gang, men for vår del
var det sjukpjuska som har dominert
nesten hele uka. Men litt har vi nå
fått deltatt på. Som tidligere år var vi
med å sparket uka igang med Barnas 
Dag og kostymetog. Et nydelig 
vintervær var med på å gjøre dagen
kjempeflott og kostymetoget lengre
enn langt, fullstappet med små rallare,
svarta Bjørner, klovner, ninjaer, Marioer
og prinsesser.

Mamsn sin tøffe ninja
 
Kvelden tilbragte jeg sammen med gode venninner
på den lokale utgaven av Korslaget. Kjempeflinke 
alle de ulike lagene, men ekstra morro at koret
herfra Ankenes stakk av med publikumsseieren.
Resten av uka har vi byttet på å ligge rett ut
på soffan, men onsdagen klarte jeg å karre meg
på bena og fikk med meg lunsj sammen med
jentene på jobb på Hurtigruta som har
ligget til kai her i Narvik som festivalskip.

Nordlys på tur ut fjorden for et minicruise
 
Dessverre for han Kompis gikk han glipp av
all moroa de arrangerte på skola denne uken,
både turdag og karneval. Men men, heldigvis
kommer det jo en ny sjans til neste år.

Selv om VU er over for i år, er jeg ikke helt klar
for å si takk for denne gang så avslutter likegodt
feiringa med musikalen "Svarta Bjørn" på onsdagen.
Gleder meg til å se denne, har fått litt ymse kritikker,
men jeg håper og tror den blir knallbra!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar