tirsdag 5. mars 2013

Vrien utfordring

Et nytt kort fra meg som satt litt langt inne
for å få ferdig, da bestillingen var på et
bryllupskort med villmarkstema...
Kan love jeg vridde hjernen i flere dager,
før dette kortet ble resultatet.
Kanskje ikke helt villmarkstema, men
det var det nærmeste jeg kom. Å så lenge
mottaker er fornøyd, så får jeg si meg
fornøyd jeg med! ;o)


FabScrap: designark "organic tree"
Maja Design: designark "Vintage summer basics 1905"
Bazill: brun kartong
Distress Ink: -pumice stone-
Kreativ Hobby: Rundt teksstempel "Til brudeparet"
og hjørnestempel med blomster
KortHobby: Charms fugl/blomsterranke, sommerfugl
og marihøne
Panduro: sorte halvperler og splittbinders 
Spellbinders: rammedies
Vildastamps: teksstempel "Amor"
Prima: Rosa og grønne blomster, blader


Velger å delta i utfordringen inne hos KortHobby:

Prosjekt med 3 X 3

da jeg har 3 ulike mønsterark, 3 ulike grupper med 
blomster og 3 ulike charms.


Kortet er et shadow box card og malen fant
jeg inne på denne bloggen her.

Laget forresten et til bryllupskort samtidig som
dette, men det forsvant ut døra før jeg fikk
tatt bilde...sånn kan det gå når man som så ofte ellers
er ute i siste liten... ;o)

2 kommentarer:

  1. Lekkert :)
    Du klarte oppgaven med glans :)

    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Lekkert kort !
    Tusen takk for at du deltar i Marsutfordringen 3x3 hos Korthobby's Utfordringsblogg!
    Lykke til!
    Klem fra May Grethe

    SvarSlett