tirsdag 21. desember 2010

Hjemmelagede julegaver og en liten nissegutt



Dagene raser avsted og panikken tar meg når
det går opp for meg at det kun er 3 små dager
igjen før den store dagen. Noen hjemmelagede
gaver har jeg fått laget i år, men langtfra alle
som jeg hadde planlagt...og ikke minst alt det
fine jeg har oppdaget på div blogger altfor sent
til å få ferdige til julaften...jaja, det kommer jo en
jul til neste år også! :o)

Noen englebilder på lerret har blitt ferdige.


Noen flere luer har jeg og symaskinen kranglet fram ilag.
Satser på at det nye året blir et bedre år for oss to og at
vi kan bli veldig gode venner etterhvert... ;o)


Noen fyrstikkesker er pyntet som en liten
tilleggsgave til noen pakker. Ble en til meg selv
også, synes disse er så søte at man kan ha
de liggende framme til pynt.


En liten sniktitt på julegaven til ho mor i Håkvik/Oldis,
men bare en liten titt. Skal vise resten av denne etter
jul, tror ikke faren er så stor for at ho mor er inne her å
kan få et glimt...men man kan aldri være sikker... så
da velger jeg å bare vise pittelitt... :o)

En spent liten nissegutt er levert i barnehagen hvor
vi ble møtt av en hel hærskare av spente smånisser i døra.
Årets nissefest går av stabelen i dag, og da pleier
nissekjærringa å ta turen innom for å leke med lekene
de har glemt ute. Spente små fjes står klistret til rutene,
stille som mus for ikke å skremme nissekjærringa.
Regner med at i år som i fjor får kjærringa så vondt
i ryggen at hun helt glemmer å ta med seg nissesekken sin
som er full av pakker... ;o)

Synnøve, håper du fikk laget lys på juleverkstedet slik
du hadde planlagt? Så kommentaren din og forsøkte å
skulle svare deg men kom ikke inn på bloggen din da
profilen din ikke er tilgjengelig. Desverre så jeg
kommentaren flere dager for sent så fikk ikke svart deg
på spørsmålene dine her inne heller... Beklager dette!
Er det fortsatt noe du lurer på er du hjertelig velkommen
til å legge igjen en ny kommentar eller sende meg en
mail (adressen finner du i sidebaren). :o)



1 kommentar:

  1. Så flotte bilder du har laget. Har kjøpt inn det jeg trenger for å lage slike men så var det den tiden da...
    Hadde planer om å lage fyrstikkesker og men...blir vel jul neste år og. Burde vel egentlig begynne å tenke på neste års jul allerede så kanskje en rekker det man har lyst til.
    Herlig med nissefest...
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett