tirsdag 14. desember 2010

Hu hei hvor dagene går....

Dagene mot jul raser avsted, og jeg føler litt at jeg
ikke henger helt med....alt for mye som skulleburde
vært gjort. I år som i fjor....
Søndagen fikk vi baket kakemenner sammen med
værdens bæste Emil og ho Monica.
Guttene storkoste seg, men det endte som i fjor
at mamsene sto igjen å kjevlet og stanset ut figurer
mens de søte små lekte med lego osv.
Haugen med kaker har siden minsket betraktelig,
så mulig vi må se om det blir tid til en omgang til.

I dag har jeg værtfall fått avgårde julegaver og julekort
som skulle med posten, så da kan jeg senke skuldrene litt.
Bildet som er brukt på året julekort er tatt i høst,
med en 4-åring som synes det er mye mer moro med
grimasebilder for tiden orket jeg rett og slett ikke
den o`store julekortbildekrangleseansen i år.

Hvordan er det med dere? Er dere i rute, eller
henger dere sørgelig etter slik som jeg....

P.S. som dere ser av bildene i innlegget under
har han kompis fått ny sveis før jul, så nå både
ser og hører han....eller det siste fant han vist
ut ikke stemte, ble ikke noe lettere å høre etter
bare fordi ørene kom fram...hehe... ;o)



2 kommentarer:

  1. Du er i god rute, jeg har enda ikke lagd julekortene - og langt mindre skrevet dem.. Og printeren fungerer ikke! Puhhh..

    Men jul blir det uansett - og jeg kommer alltid halsende i mål :)

    Kos dæ!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Har enda ikke laget eller skrevet et eneste julekort... Takk for hilsen inne hos meg. Gustav er fortsatt syk og hjemme. Håper han er bra til i morgen.

    Ønske dæ og gullet ditt ei fortsatt fin adventstid :o)
    Klæm

    SvarSlett