søndag 19. desember 2010

Pakkelapper

Ideen til årets pakkelapper fant jeg inne hos
hærlige Trine (trykk på navnet så kommer du til bloggen
hennes). Hun har laget pakkelapper av bilde
av de som skal få gavene, og på baksiden har hun
skrevet en personlig hilsen. En super ide!
Så da endte våre pakkelapper med å bli
bilde av han kompis.

Bildet er printet ut på hvit kartong, laget et
lite hull i hjørnet....og vips; en helt personlig
og unik pakkelapp! Så nå pryder han kompis alle
våre pakker som skal gis til familie og venner.
Bildet jeg har brukt er tatt for noen helger siden
da vi var på 4H-gården på førjulskos og er dette:


Tusen takk for en kjempeflott ide, Trine! Håper det
er greit at jeg "tjyvlånte" den... ;o)

3 kommentarer:

  1. Så koselig =) Kjempesmart ide av Trine.

    Her blir det nok kjøpte pakkelapper i år. De ligger klar i skapet sammen med papiret. Har ikke kommet meg så langt at jeg har begynt å pakke inn .... Planen er å ta det i morgen tidlig =)

    Ha ei god natt!

    Renate

    SvarSlett
  2. for en flott ide! :) d skal æ huske til neste år (skal iallefall prøve...)

    Ha en flott søndag <3

    SvarSlett
  3. aaawww så koseli :D
    TUSEN TAKK!
    Arti å gjør litt "sprell" me julegavene.

    Nydeli bilde :)

    Klæm

    SvarSlett