lørdag 4. desember 2010

StampARTic- Mariannes "day of fun"

Det Marianne ønsker å gjøre på sin "day of fun"
inne hos StampARTic er å kåre årets kort.
Så utfordringen fra henne er å finne fram et kort
du har laget i løpet av året som har gått , det være seg
ditt vakreste kort, et kort som betyr ekstra mye for deg,
et kort som gav deg en spesiell stemning mens du laget det,
et kort med en helt spesiell mottaker osv.

Da jeg bladde gjennom alle kortene mine var det to stykker
jeg fant ut som jeg syntes passet til denne utfordringen,
men etter en nærmere titt viste det seg at det ene kortet
var fra i fjor. Så da ble valget litt enklere, og her er kortet jeg
har valgt ut:

Dette kortet laget jeg til en av mine venninner som
skulle være gudmor til en liten sjarmør, og hun
ønsket noe litt mere spesielt enn et helt vanlig
kort. Hadde lenge hatt slike esker fra Panduro
liggende i skapet og ideen til kortet hadde like
lenge svirret rundt oppe i hodet mitt, men
anledningen for et slikt kort hadde liksom
aldri dukket opp.

Jeg virkelig storkoste meg med å lage dette kortet, og
venninnen min ble veldig fornøyd noe som gjør det
ekstra morro. Ønsker du å se det opprinnelige
innlegget mitt om kortet (flere bilder/utstyrsliste)
kan du gjøre det her.

Har du laget et kort du synes fortjener å
være med i utfordringen eller du har lyst å
se noen av de andre flotte bidragene
trykker du her!




3 kommentarer:

  1. Å du lager så mye fint!!! Du er bare helt utrolig kreativ!

    Takk for hilsen inne hos meg. Ja den julekalenderen de har i barnehagen til guttan er egentlig helt genial. Ungene baker og pynter hjertene selv, og er MER enn storfornøyde den dagen de får ta med seg hjertet sitt hjem!

    Må du ha ei fin kommende uke :o)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Har aldri laget et kort jeg. Ihvertfall ikke som kan sammelignes med dine. Lekre...
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Wow, noe så flott!!!! Jeg forstår godt at din venninne ble strålende fornøyd!
    Og så er det alltid så herlig når en ide en har hatt lenge, endelig blir satt ut i livet:) Jeg skjønner godt at du koste deg med dette!
    Tusen takk for at du ble med på utfordringen min hos StampARTic, og lykke til.
    Ha en koselig førjulstid!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett