fredag 18. mai 2012

Flott feiring

Vi hadde ei kjempeflott feiring av 17. mai
i går. Været var på oss nordlenningers side, og
regnet glimtet med sitt fravær helt til kvelden.
Perfekt bunadsvær, ikke for varmt eller kaldt,
og ungene koste seg med å springe rundt ute.

Man må jo kunne ta seg tid til å plukke litt blomster
selv om man går i 17. mai-tog?  
 
Ble både barnetog, kafetur med is, kake og brus,
besøk hos trivelige venner med lapskaus og
avsluttet med bursdagsfeiring for mitt kjære
søskenbarn. Akkurat slik 17. mai skal være!

Han kompis og mamsn i finstasen

Skal snart finne senga kjenner jeg, har vært på
føttene siden tidlig i morges da han kompis er
med å spiller fotballturnering i byen.
Kjempemorro både for liten og stor, og
i morgen er atter en dag fylt med fotball!

Ønsker dere alle en flott helg!

1 kommentar:

  1. Nydelig bilde av deg og sønnen:)
    Så nydelig bunad. Jeg vil også ha bunad:) Står høyt på ønskelisten. Men tror jeg syr den selv Jubileums drakten for Oslo. Den syntes jeg er fin.
    Så bra at været var med dere. Vi var også kjempeheldige:) Mye sol. regnet litt på morgningen , men så kom sol og ble. Vi satt ute til solen gikk ned kl 21.30.
    Ønsker dere en fin fotballhelg.
    Klem Connie

    SvarSlett